今日過得好開心,但係天日就有家政堂,就黎過年都要比人狂罵
今日同平時都係一樣,平安度過,最正就係弟7,8堂,因為成堂都係SEE書,又可以傾計,真係開心~
今日好開心,因為冇比到D考試卷,如果比左我,我就死得~