天日就係我學校既家長日,好緊張,因為我今次考得好差,天日一定人鬧死~
今日係陸運會既第一日,去戈陣時係好開心,不過去到個會埸,過左陣間,睇D比賽悶到想死,番屋企戈陣又唔係知解會頭疼,狂咳
今日D堂都過得幾開心,由其是中史堂陣,係咁同津涼講野~超正,但係下午有D唔開心~