今日放左學同源,津梁,甘龍同二個中3既人去新都城買槍,去戈時津梁叫我地跟住佢,點不知圓來佢地去洗手間煲煙- -,我同源係出邊等佢地,
過左一陣,佢地突然跑出黎,叫我地快D走,好似比人見到- -,去到新都城,買完槍之後,我地去到樓梯口到開光,甘龍囉住源枝左輪係到狂射,走
戈時,津梁問個收銀囉袋,個收銀係度串津梁,跟住津梁打電話去投訢佢,津梁係地鐵站狂串個收銀,串到佢冇得ADD,我同佢D FD狂係度笑XD,
今日本來過得好開心,但係一到食飯戈時,去到一點五到,戈個死人鍾詠朗無啦啦囉左我隻鞋-0- ,唔通
真係咁鍾意我隻鞋?!囉住我隻鞋係度周圍走- - ,happy同鍾詠朗係我隻鞋畫左D野上去,係佢個名,我
堂時真係O咀-0- ,我唔低得佢個死`人樣,囉部電話出黎影佢,但係比佢知道左=[ ,我影佢一個姐,點解會
有成班人一齊搶我部電話= =,唔知佢戈時既心情點呢=] 好其待DAY A喔''
今日係PE堂,本來係叫6出去帶熱身,之後出去戈個係XXX,佢帶得好搞笑^^''到數學堂
仲搞笑,B屎係度slpee,方SIR係度鬧佢戈時,林津樑係度唱(睡公主),超搞笑~完左數
學堂之後,呀SIR叫B屎去唔知邊到,B屎好man就走左.....