唉~我F.3既班主任係芝嘩嘩同李國威= =,個肥威一定幫住曬D女仔
我地班男仔今年有難啦,我怕一開學戈時,我諗我地班一定比佢狂比佢插
以後有排痛苦呀,唔知道芝嘩嘩點既呢,之前A班比佢教過,D要求又好似
好高咁..
今日去左動漫展,好開心,可以見到呀GEM同jason,呀GEM唱戈時好多人係到叫,嘈到拆天
到jason唱戈時,又係有d人係到跟住佢唱- -,又難聽喎,嘈住曬,戈d港女好難頂,咩都要男既錢,又要著住d拖鞋,又樣衰,見到都想嘔
無啦啦鄭融又係到出現,佢唱唱下戈時成日搞件三
今日病左,發高燒,又呵又嘔,係一日之內呵左十幾次- -
係唔係好勁呢,D暑期作業終於做左一本啦,不過戈本
都係抄番黎既姐= =唔經唔覺,咁就過左個7月啦,好快
又要番學,真係唔想呀~~
請留CM,唔該^^