今日第一堂,我地班去左g02做口號比賽,我狂做錯曬d動作..-''
到中文堂,校長睇堂,悶到飛起
午善,派成績表,考到28/38名= =,超無奈..
英文堂,掛住同津梁傾計
7點幾戈時,miss李打比我,話同我揾到補習老師,戈時心情有d驚..
終於派曬d卷啦,有進步 有進步呀!!
中文73分 英文10分 數學20分 科學27 / 50 地理25.5 /50 煲冬瓜52分
中屎42分,今日第一堂係有比賽,戈時好熱,又唔比我地早d上去..
上 煲冬瓜堂戈時有校長同李慧戈條肥婆see堂
到下午有電腦堂,要做測驗,不過我超快做完..好容易姐^^
跟住即刻上qooza留言比人..就黎 煲冬瓜口試啦,今次
又係口頭演講,同全班講,頂-.-''
今日終於考完試啦,數學堂比番d卷我地,得20分-_-,不過都係遇左嫁啦
好想快d比番d中文卷我呀,一定好高分姐..^^