今日係數學堂,呀sir同我地講,星期5唔洗番學,我地知道左之後,超開心
因為學校借左比會考D人用,超正''5月又有得放假,哈''
今日係假期既最後一日,估唔到咁快就放完,跟住又要考試,真係麻鬼煩
今日冇咩野發生,同平時一樣,都係番學等放學
津梁幾日都冇番,冇左佢,呢幾日好鬼死悶,平時
中文堂同英文堂都係佢係度嘈,而家安靜左好多..
今日係學校假期既最後一日番學,天日就可以放假
正...