今日仲以為落雨,點知又唔落>< 到左10點幾戈時,竟然落雨><
數學堂戈時,唉,好心鍾詠朗啦,唔好成日系度溝女啦,鍾詠朗個鼻N好多草(鼻毛)
食飯戈時,李國威上黎see食飯,都唔知邊個搞爛個big布,又遲放飯 唉~
上堂英文堂戈時,黎明又話吊位,我真係想吊你呀,源成日係度引我笑,成日講(條利冇毛)~
請留cm,唔該
今日6:00起身,開個電視睇下仲係唔係8號波,點知真係喎^^
跟住即克開電腦打機,不過係屋企好悶,一係打機,一係上網
不過都好過番學,原本今日要上PE堂,哈~而家唔洗上lu~
今日番到學校,早緊會戈時,有一個人暈暈地,芝嘩嘩叫我扶佢去洗手間
跟住源又暈暈地= =,旋旋叫我扶佢去維地坐,我番過排隊,芝嘩嘩叫我揾個人一齊扶佢地
超正>< 唔洗聽人講分享^^''
中文默書戈時,要背默= = ,不過我狂睇鍾詠朗XD
到最後戈2堂,係尹石堂,佢教得超悶
放學番到屋企戈時,先知道6點之前會掛8號風球= =
又唔聽日6:30AM前掛,咁未唔洗番學囉~