..........
yiklong2008
暱稱: 奶奶
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-03
2010-12-02
2010-12-01
2010-11-30
2010-11-25
文章分類
全部 (292)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 292
留言總數: 1621
今日人氣: 22
累積人氣: 9811
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


2009-12-03 愉快 分類: 未分類

今日傻仔源冇番,超悶

PTK堂狂貼野,煩

數學堂終於做番D係人做既數啦^^

食飯戈時落去揾劉欣欣講我冇帶到生物D野,點知我落左去三次都揾唔到佢

係樓梯口見到佢,次次揾D老師都係係樓梯口到見到 囧

TSA 做D我極極極廢既恆等識,4點9做曬,MISS又唔比早放 囧



2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


2009-12-02 愉快 分類: 未分類

今日第一堂係英文,要我地抄D練習自己做

音樂堂睇D無聊既卡通片

中文堂默書,狂係度出貓,跟住對,全部對

小息戈時源爆甲,比人用車送佢入醫院

PE堂跑到我死,今堂比我地自由活動,玩藍球狂比人搶波

我最鍾意既數學堂,做D野做到熟曬

落去聽講坐,見到我地特工隊既同胞比人鬧,我一邊影一邊合眼訓..

放學去攞眼鏡,塊鏡好大==,佢又話同我做大小小,結果做到咁大

 



2009 年 12 月 1 日  星期二   晴天


2009-12-01 無奈 分類: 未分類

今日第一堂係數學堂 好悶,因為D數我全部都識

英文堂,因為黎明冇番 所以芝嘩嘩上曬全班,講考試D野

生物堂派卷 我之前話我易 但係又唔合格-_- 要抄成份卷一次-_-

食飯戈時去揾施SIR,佢同我講番份中史卷D野,又話我以前中文70幾分,中史英該好高分嫁 我真係唔知點答佢

尹石戈堂係度狂用D膠紙玩人,貼係人地個背隻到XD