今日傻仔源冇番,超悶
PTK堂狂貼野,煩
數學堂終於做番D係人做既數啦^^
食飯戈時落去揾劉欣欣講我冇帶到生物D野,點知我落左去三次都揾唔到佢
係樓梯口見到佢,次次揾D老師都係係樓梯口到見到 囧
TSA 做D我極極極廢既恆等識,4點9做曬,MISS又唔比早放 囧
今日第一堂係英文,要我地抄D練習自己做
音樂堂睇D無聊既卡通片
中文堂默書,狂係度出貓,跟住對,全部對
小息戈時源爆甲,比人用車送佢入醫院
PE堂跑到我死,今堂比我地自由活動,玩藍球狂比人搶波
我最鍾意既數學堂,做D野做到熟曬
落去聽講坐,見到我地特工隊既同胞比人鬧,我一邊影一邊合眼訓..
放學去攞眼鏡,塊鏡好大==,佢又話同我做大小小,結果做到咁大
今日第一堂係數學堂 好悶,因為D數我全部都識
英文堂,因為黎明冇番 所以芝嘩嘩上曬全班,講考試D野
生物堂派卷 我之前話我易 但係又唔合格-_- 要抄成份卷一次-_-
食飯戈時去揾施SIR,佢同我講番份中史卷D野,又話我以前中文70幾分,中史英該好高分嫁 我真係唔知點答佢
尹石戈堂係度狂用D膠紙玩人,貼係人地個背隻到XD