今日第一堂中史堂,呀sir冇番,由唐sir代堂,佢話(今日呀屎sir冇番,我囧爆)
PTK堂:miss都唔知係唔係有病,派張口試張野比我地,話要即克考-_-
數學堂要做埋D咩(SSS,SAS,RHS)戈D麻煩野
中文睇英子落唔知咩巴巴戈個,佢講左咁耐我都唔知咩黎
食飯戈時D友仔去曬我張抬到玩U NO 囧
英文堂同源狂傾計
TSA超正,呀sir比我地做曬就走得,我即克攞份答案出黎狂抄,4點4走得~
今日同呀餅,黑皮佢地去左觀塘new W唱K
唱唱下見到B班D人,我點左D歌成個鍾,都味到我唱-_-''唱到7點幾閃人,去左坑口打邊爐
佢地狂飲酒,肥so飲到成隻喪屍咁樣,仲要係度狂唱歌-_-''黑皮飲到最曬,搞到我同孫輝,女人同源送佢番屋企
黑皮帶左我地行左成個坑口-_-'' 早知我同呀餅佢地走先,黑皮帶左我去
洗手間到,我去完之後見到個黑影,我淆低唔去啦
今日番到學校門口先知冇帶體溫表,要排隊量體溫 囧
音樂堂要考試,唱國歌 一落唱一落想笑
地理堂講熱帶雨林D野超悶`
PE堂打籃球,又比人狂搶波
食完飯去電腦室,比個IT PF話我玩開心龍埸=打機,有話唔比玩咩,佢都kaikai地
跟住落左去幫手打戲,呀餅超勁,有2球都係佢入
數學堂戈時狂see戈本校刊