中史堂悶到死,超眼訓
PTK堂口試,全部又係亂講,我SEE到幾多分,得2/10 PTK神人
數學堂做上年既卷,終於覺得有難度啦''
小息狂比聖誕卡人,哈哈
中文堂同女人佢地玩誠實乳大膽,唉
食飯戈時落去比聖誕卡比潔潔同魚蛋,跟住落去睇水火箭,睇睇下葉研走過黎比左
關姐,杜杜,同佢自己既聖誕卡比我,哈哈,真係快,仲諗住聽日先可以攞到
聽日要跳繩啦,緊張`
今日有2堂生物 囧,第二堂去做實驗
pe堂有一個中2既人唔知咩事,有部9護車係出面,葉sir叫我地去曬第二到
跟座芝嘩嘩落黎同我地傾後日邊個跳繩,都唔知邊個人話,李亦朗啦miss,我超o嘴
同miss講話我唔得,佢話你得既-_-'',比我地練習,我睇人跳,我自己就冇跳到
中文堂交番個作文比miss,佢又講後日食咩野,好煩-_-''
數學堂做番上年既卷,ok啦,有41.5 / 62
放學要補課,就係英文,聽日放學去新都城買禮物
今日早會冷到死,數學堂狂做數同食蛋糕,GOOD~
地理堂悶到呀媽都唔認得`
中文堂個黃惠嫻掛住傾23浩D野同收$30
化學堂呀SIR比左一定會出戈4個英文字,佢話A班係冇既@@,GOOD~
上尹石堂真係叫(Help),悶到死,一路聽佢講野一路食野,GOOD~
放學番屋企冬眠,諗下聽日同源買三好定係去郁停屋企.....