| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
2009-12-09  |
分類: 未分類 |
連續幾日唔洗早會,正
數學堂終於教幾何D野啦,但係要學番D RHS,SAS戈D野,真係煩
生物堂李sir無啦啦入左黎,嚇親我
化學堂去做實驗,做焰識測試,超快做曬-_-''
英文堂,肥偉同呀餅玩彈頭-_-''
家政堂做D野全部做錯曬,我同肥偉狂落面粉,我做完戈時先記得我自己冇落到so打粉0.0,個蛋糕可能係史上最難食既蛋糕
文到都唔想食,反胃
TSA:肥偉搞個貓王個頭出黎,笑死
|
2009 年 12 月 8 日 星期二  |
2009-12-08  |
分類: 未分類 |
今日落雨,所以唔洗早會,正
E Mathr堂呀方sir冇番,黎明黎代堂,佢教D數學真係....
音樂堂以為要自選表演,點知話下堂-_-''
中史堂呀sir超嬲,勁鬧我地,佢鬧緊戈時我笑左小小,好彩我坐最後,見唔到我笑姐
食完飯落去3樓玩facebook,玩開心農場nose得超慢
玩完之後上番去6樓玩人,狂影人相
電腦堂:呀sir講D野好似催眠緊我地
中文堂又要默書 囧
放學去買香蕉,準備聽日既家政考試 |
2009 年 12 月 4 日 星期五  |
| 2009-12-04 |
分類: 未分類 |
今日第一堂物理超悶,搞番D File
數學堂做數,做黎做去都係戈D數
食飯戈時,肥裝淋D水落呀餅個書包到,呀餅狂打肥裝,又用撜狂車落肥裝到
肥裝都唔還手= =,佢比人打到個頭有小小血,呀餅真係勁= =
通識堂派卷,我真係冇估錯,唔合格
講一講我今個統測既成績
中文:46/100
英文:21.5/100
數學:67/100
地理:26/50
中史:17.5/50
PTK:38/100
通識:22/50
化學:28.5/50
生物:22.5/50
物理:15/30
有6科肥左,中文,通識同生物比多幾分我就合格啦 |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 98 | »
|