今日上數學堂悶到死= =學番以前D數,二元一次方程
上音樂堂,鄭詠恩問我地佢講到邊,笑死XD 成行都唔知....結果成行都要企係度
電腦堂~比張俊晗見到我上facebook,罰左我企= =
上中文,嫻姐唔知係唔係上堂既,成日比我地做功課,教書教得超小= =
放學戈時,要留係課室搞big布..搞到6點幾,超累
聽日係家政堂,仲要係放學前戈2堂,唉~
請留cm,THX''
今日早會完之後芝嘩嘩叫我地全班留曬係度,講番點解個big布成日爛= =
上數學堂~GD,D數真係好鬼死容易呀XD'' 視藝堂狂比人踢,唉~唔好講佢係邊個啦~
小息完左戈時,鼻屎同芝嘩嘩係度嘈,搞到我地遲D放學,頂~英文堂,黎明叫左我2次出去
比佢鬧,次次功課都係C,今次竟然係D~我以後要寫番正楷~會靚D~
請留cM唔該
今日起身之後,做下功課,等大雄黎同我補習
數學既利息以經超勁,英文就....唉~
討厭Vista,比人搞左個家長監護程式,搞到好多網都上唔到><
最衰係咩online game 都玩唔到= =
頭先上番校網睇下D相時,見到鍾詠朗張相...超ON dog
請番Cm, THX''