今日早會竟然要做早操= =
上去413上英文堂,默書,今次一定合格..
中文堂,又係比我地做功課= =
PE堂..係烈日當中跑步,仲要跑9分鐘,我同鍾詠朗係度行,唔係跑XD
食飯戈時,落去揾MISS HON囉MSN,但係叫咪,佢好似唔係度,我行番上6樓戈時比我見到佢XD~真好運^^
數學堂上左一堂,有一堂要睇戈個無聊既
請留cm,thx''
今日番到學校,以為要早會,但係個PF話唔洗XD,二堂數學,又講番之前學過既百分數呀囧
音樂堂,悶~
英文堂,真係好,全班一齊上
中史堂,落去G02到睇野
食飯戈時,去揾魚蛋榮傾下計.....
電腦堂,呀SIR講野真係好悶
中文堂,YO~又唔洗上堂= =
聽日係我既生日XD,你地聽日要同我講生日快樂呀~呵呵
請留cm啦~
今日又落雨,唔洗早會XD,班主任堂~芝嘩嘩係度鬧人,煩~
視藝堂最慘,死人唔郁停,成日踢我,好痛呀><,化學堂,20種元素背熟哂~
pkh,貼下野聽下歌,咁就一堂啦~,食飯戈時,黃達暉唔知咩事自己走左~
英文堂又係好悶,默書唔合格死得= =
請留cm ,