今日番到學校戈時,上到課室,聞到一陣臭味,原來係我發出黎既- -
放學戈時,立即行過去入數先,跟住再番學校搞學生證,搞到6點4到
由於我冇食到午飯,所以搞學生證戈時超暈,狂搞錯曬,cut到D證爛左
番屋企戈時見到有好多人係路到拜野,先記得原來今日係農曆7月14
大家今晚唔好出夜街啦~
請留cm
今日8點幾番到學校,見到王雪X同鄭穎恩都係好野..
好彩冇比佢見到D頭髮,如果唔係又捉我出去曬太陽
跟住上到禮堂,聽校長講野,聽到死咁樣,上上下樓梯
先知,原來3D係系6樓,行死人囉....
個班房死得死,個身臭到死,下次番學帶定枝子汗劑
終於知道自己咩班啦,今年死得嫁啦,D班始終都係D班,永遠都係走唔到嫁
為有平時做好D,唔好比佢見到未做曬功課,可能都唔洗比佢插啦~