今日第一堂係英文,由於太多人出左去,所以今堂既英文冇講D
咩野,第三堂係中文,仲悶,老師講豆腐既野,我就聽到想死,食飯
前係PE堂,係一個火爐入面跑步,簡直係生不如死~跑完之後就
做度高,呯重,比以前高左2cm,而家係172cm,但係又重左2cm-_-''
番到上課室時,D男人味散發出黎XD ,下就既中文堂好累,可能係
PE堂戈時太辛苦,上上下堂好鬼眼訓,數學堂都OK既,D利息好容易計~
今日真係好,因為唔洗早會,以往個死人早會都唔知累我幾多
成日搞到我成身汗,上到去課室,最衰我唔係系風扇底下,如果
係既話一定爽死好心李國威唔好用我地班主任啦
咁小上黎,又冇教我地其他科,都唔知點解佢會做= =
到放飯戈時狂比人煩住曬,要我幫佢地買野,我心諗:(
落到去都冇曬啦,仲要我買),下就既英文堂,都唔知個
呀sir講物野,最後戈2堂係家政,好彩今年唔係miss lee
教姐,如果唔係又再重演上年既惡夢啦
今日係早會戈時熱死,都唔知點解有D人係可以唔流汗
早會完之後又要行到6樓,番到一個唔係學校上堂既地
方,小息戈時,行落去買野食又唔夠快,搞到成日要慢慢
排隊,食飯戈時仲恐怖,想揾個位座下都好難,天氣又鬼
死咁熱,上落樓梯都想死,今日小息戈時咩都買唔到,只
係買左一包奶飲,D奶入面有D粒粒,學校賣埋曬D未溶
既奶比我地,搞到我而家都唔係好鍾意飲奶
請留cm,唔該