今日終於派番d考試卷啦
PTK:又係同中一戈時一樣,45.5=.=
IS: 57.5分=]''
地理:呢科係我最有信心既一科,但係都可以唔合格= =,得戈42.5分
電腦:衰人方sir,差一分都唔比埋我,49分..
中屎:呢科係咁多科之中最屎戈科,又係同中一戈時一樣= = 33分
今日終於考完試啦^^
中屎,全部亂做...都唔知邊條友成日
係考試前開風扇嫁..
中文..ok啦,做得最多卷之中,呢份係可以
訓得最耐既卷= =,做完仲有成7個字比我訓..
放學戈時落大雨,本來有人姐埋我,戈條膠源
無啦啦撞入黎,搞到我成身濕曬''
今日10:30要補習,補到1點幾,跟住再訓番
訓到7點幾,部電腦終於搞番掂啦^^天日要
考試啦,好驚呀''