今後超悶囉,神咁早要我番學,又要交野比簡頌賢,佢話我
d野唔得,要我係109到做番比佢,我心諗(頂你呀,交比你
以經比曬面你嫁啦,仲要我做..)搞到我好遲先走得>~<
可惡既簡頌賢..
今日都過得幾開心,放左學,番屋企沖完涼之後就去左
源屋企打機.因為我屋企部電腦壞q左..
今日好鬼死悶,因為去左拜山,都唔知道點解今年咁早拜
又唔可以唔去>.<