今日第一堂係數學堂,指數都OK啦
音樂堂,睇唱歌戈個笑死我XD
listen堂,悶
中史堂,訓教Zzz
食飯,食完之後比人插JJ=.=''
電腦堂,真係唔好彩,又比張俊晗見到我上網,又要罰企= =
第9堂唔洗上中文堂^^,去左看台幫手度電= =
上番課室TSA,miss甘真好,早左小小落堂
放學戈時見到安仔
請留cm,thx''
今日唔洗早會,超正,上去課室做功課
物理堂=悶
中文堂改小測
英文堂,呀SIR佢講過D咩,我地都要寫曬
數學堂,指數又開始唔得啦
地理堂=悶
通識係最悶,汶汶姐今日唔舒服,所以2堂都係係度做作業
放左學同大鼻朗,傻仔源去地鐵站樓野,曬左$20大元正
請留cm
今日10點幾起身,同大鼻朗同傻仔強去大家樂食野,跟住傻仔源黎
一齊去搭MTR,入去戈時,有個女人要我地幫佢問下野,我地扮野入左去,
傻仔源扮唔識我地自己走左去,我地都唔理佢,去左荃灣11點幾= =,大把時間
係荃灣行,到左12點幾,大鼻朗同傻仔強竟然唔識行 囧~
不過好彩最後都行到過去,排隊都排左好耐
入到去又要聽國歌,又要唱校歌,跟住睇表演
悶到死,我同暉一路睇一路食糖,傻仔源個頭成日郁,搞到佢比人鬧XD
囧請留CM,THX''