前幾日過左大海,第一日住既酒店都ok,可以see到正景
第二日同第三日戈個都不知所謂,又遠喎
都唔知道個天氣係唔係玩野
上年去戈時又係有風打,今次又係有風打,搞到成晚都番唔到黎
終於派左成績表,升到班^^
miss話我係全班最後一個升到,真係好彩
平均分我44.86,次次都係英文同數學累我,
好憎呀,miss仲話暑假都要我補習,補到
暑假完,我寧願補習算...
天日就係家長夜,超驚'
因為我d成績唔好,中英數三科死曬
我唔想又好似上年咁,成個7月冇得玩
要溫書,希望升到班啦''