今日我一睇電視,就見到流感既新聞,佢話可能會停課,跟住到左
7點幾戈陣,戈條仆街孫明揚彈出黎講,決定學校周一不需要停課,
我戈時超o咀,超想屌柒佢,你學咩人做教統局長呀,你番屋企食蕉啦
今日第一堂上英文,第二上數學,跟住戈堂係家政,比人屌到仆街,第五and六係中文堂,呀sir好多日都冇番
代課既老師又唔比我地玩,要我地自修,戈時真係超悶,到閱讀堂超正''狂係度講鍾詠朗''哈,笑佢變左個公主
哈哈''
今日第一堂就比左我地放假前既小測,同之往一樣~都係0分
到左中文堂,呀sir又冇番,我地上左去圖書館睇書
到下就,通識堂,係度播高皓正D野,有小小悶''
跟住係班際籃球,超正''一度睇2E同2A比賽,
就超想笑,有D可以入到波,但係佢偏偏要仆街,最後
我地2D班win左~~