今日第一堂MISS劉黎幫我地溫書,開頭我唔好識D野,佢講完之後我就明曬!!
跟住考生物,超易,易到爆
考數學戈時,我爆神速狂做,但係部死人計數機都唔知係唔係玩野,又再神過-_-
D通識全部都唔識-_-亂亂亂做..........
英文堂,派番D卷,唉 同以前冇咩分別,補咁耐英文 都係得咁多分 真係囧爆
生物堂,以為對卷 點知睇片,一路睇 肥偉一路係度講笑,笑爆
TSA:呀SIR次次都係要自己做埋最後一到,我遲D唔做比佢,因為我知道佢原來5:20佢一定放走我地-_-''
今日早會完左之後,成班比人留底-_-
上到去狂溫物理,考戈時好易
小息戈時,芝嘩嘩調左肥偉去我右邊,正 唔洗同佢坐,但係而家自己一個坐
考英文,全部衰曬係閱讀理解到
地理都OK啦,PTH以經唔得= =
放學又唔記得交飯單 囧
今日蕉早炸病,點知成功左喎-_-
跟住再訓番,1點去TKO 醫院覆診
跟住番屋企再訓 訓訓訓~