今日第一堂上E Maths超正,係我最鍾意既不等識
音樂堂要考吹笛,我竟然係第二個出去考 囧,枝笛仲要比肥偉吹過,要消...毒
英文list又要上芝嘩嘩堂,佢D堂好悶
中史堂派卷,唉 竟然係全班最低,呀SIR仲要張D分現曬出黎
電腦堂考試,考到最後一克都未做完
放學TSA,今日放TSA放得超早,4點9就放左,可能係黃惠嫻同我地反映左
放左學之後去富康買褲(終於唔洗再做MJ),跟住去食野,食完野閃~
今日班主任堂睇D無聊野
數學堂派卷,唉 又係我最低分,仲要比人話我垃圾
視藝堂畫野,一路畫一路笑死
化學堂派卷,正合格
PTK派卷,又衰多科 囧
中文堂又派卷,又唔合格 囧囧囧
英文又派番份英文卷對,佢一路講我一路訓
而家有3科唔合格,好快會多2科 就係中史同通識
第一堂係物理堂 派番D卷 15/30,真係好彩,合格
中文堂,今日竟然全班一齊上,真小有 以為可以對卷,點知原來係有個呀SIR冇番
英文堂對番我戈份垃圾英文卷,睇到個分數真係想死
數學堂又以為可以對卷,點知呀SIR又未改曬,囧
到左食飯先係最恐怖既時間,出去狂搶飯,唔搶就得番D唔好食既飯,個死肥莊屎忽大個人,阻鬼住曬
地理堂終於派卷啦,26/50 又好好彩,仲有得攞禮物^^,攞完之後即克比人,份禮物太女仔啦
通識堂又唔派卷= =係度睇片,睇完之後做感受集,300字-__-