| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 2010-01-21 |
分類: 未分類 |
今日6點起身,6:55番到學校 等上車
坐左一陣竟然暈車浪 囧
7:50去到,即克推曬D野入去,熱到火都黎埋
成日坐左係門口戈邊,SEE住D人走黎走去,悶到死
食緊飯戈時有D剩左既飯冇派,肥威問我地仲要唔要-_-''
一個飯都食到爆肚,仲要多一個-_-''
食完又坐係度,我見冇咩野做,味玩膠紙,結果比人鬧,haha^^''
走戈時汁曬D野,我攞起個大聲公,禁到個制,發出好大既聲音 囧
出左去之後打比鍾朗,去的士站到飛的返歸.....
|
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
| 2010-01-20 |
分類: 未分類 |
今日第一堂係英文,又係對卷
音樂堂,鍾朗一個出去唱歌,笑死
地理堂講熱帶雨林D野,訓左Zzz
PE堂跑步,熱到死,平時就超凍,今日就超熱
食飯戈時落左去216到幫手做野,準備聽日既陸運會...
去番去班房戈時,又見到肥尹同肥裝打架,肥裝打打下條褲D左落黎
大大個屎忽露左出黎,比D女仔見到曬
個屎忽又大又白又反光,睇完真係要洗眼啦
放學戈時去G02幫手做野,聽日要7點前番到學校@@
早知唔幫手好過,留cm唔該`
|
| 2010-01-19 |
分類: 未分類 |
數學堂有新野學,GOOD
英文堂派卷,黎明戈班最高得40分,呀餅本來40.5,但係比呀SIR見到錯 -1
黎明話我,你都唔算差,中等到啦
竟然高過鍾朗同鋼牙,鍾朗揾呀SIR溫書都廢過我 唉`
生物,全班得4個合格,唉,差小小就合格啦
化學,上次統測合格,今次竟然有3字頭
家政要做蛋糕,搞D材料搞到手殘
做好之後人地戈D係好白,我戈D黑,真係特別
|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 98 | »
|