今日第一堂係物理堂,成堂都係鬧人,跟住派卷 唔合格係當然嫁啦
佢仲要罰我地聽日同後日食飯戈時落去企...
中文堂狂做珠璣....
通識堂派卷,全班得一個唔合格,大家唔洗估啦,就係我,miss仲話,仲有戈一分我係一定唔會比佢嫁
數學又係咁,通識又係咁,差小小都唔比埋我,可能我個樣太黑人憎啦
今日早會又要聽d F.5上台唱歌,我覺得佢地冇唱到-_-''
跟住係中史堂,講d野全部唔明
PTH堂派卷,好險 差小小唔合格,不過都好低分下
數學堂d數又開始唔掂
中文堂成堂係度狂抄野,跟住聽下鋼牙講鬼故
英文堂芝嘩嘩冇返,黎明成班上曬,派作文卷,哈哈 15/100,作文戈度到5分 good`
番cm唔該...
今日係陸運會既第二日,亦都係最後一年係系西貢到搞既日子
今日又係坐坐坐,跟住去左小食部到食野,食完之後番去門口到
點知原來戈度都有野食-_-''個天仲要係度落雨
就黎完戈時狂汁番曬d野,放學坐792M返歸,哈 狂打尖