今日又唔洗早會,超正...
班主任堂,功課又做曬,攞本數學書出黎溫..
視藝堂寫毛筆,哈 我亂咁了落去
化學堂超搞笑,呀sir講週期表D野,肥偉問呀sir(如果氟加鋰會變咩),我O左嘴-_-''
PTH做小測,hea過
食飯戈時D人山左個像棋個野,上youtube聽Mr D歌-__-''
中文堂又係要抄野,抄抄抄
英文堂同源狂傾計,以後D功課都係自己做番,廢事又話我抄人,記我413
唔該留個cm`
今日早會又有人分享,仲要播埋D好O嘴既歌-_-''
物理堂做小測,全對
中文堂MISS冇番,代呀SIR帶我地去圖書館,上返班房我地叫代堂既MISS比片我地SEE
英文堂又比黎明小
食飯戈時落去電腦室SEE下各班頭5名,鍾朗竟然攞到第4 囧爆
地理堂分組做唔知咩野
通識堂MISS比D中4 D卷我地SEE,一題一版子
跟住去413,同班超煩既人一齊坐-_-''
今日早會超正,鍾朗上台做茄理啡同獎品小姐-__-''
中史堂小測,好彩合格.....
PTH堂聽歌,MISS又聽周杰倫D歌-_-''
中文堂做作文,比D歌我地一路聽一路做,唔洗講啦,都係周杰倫D歌....
英文堂戈時做唔切昨日既功課,比人記左落413 囧
跟住落去影班相,然後上返班房聽芝嘩嘩講簡科D戈野
送埋呢段野,睇完之後我笑左...啦...
http://www.youtube.com/watch?v=Im7W1AnDmgA