今日唔記得帶體溫表,諗住要出去補量 點知落雨唔洗早會,正
上到班房狂做數學,數學堂講D野好無聊,想同人講野 個喉嚨痛到爆炸
英文堂本身要默書,但係我地反對 下堂先默,成堂攞黎做返生物份卷
中文堂做單元評估,全部亂做
化學堂仲諗住有得去做實驗,點知又冇
葉sir都係同例牌戈2個人鬥串,第一次見呀sir起飛腳踢人 勁!!
家政堂做馬啼糕,哈 戈D透明既物體好核突 因為之前借左個食物盒比宗爺,所以冇食物盒用
miss叫我地聽日第一個小息攞番,我唔係好想去攞,因為一定好難食
放學鍾朗又唔姐我,又成身濕曬 囧,下次自己帶姐好過
|