..........
yiklong2008
暱稱: 奶奶
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-03
2010-12-02
2010-12-01
2010-11-30
2010-11-25
文章分類
全部 (292)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 292
留言總數: 1621
今日人氣: 7
累積人氣: 9789
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 15 日  星期四   晴天


2010-04-15 分類: 未分類

今日冇帶姐返學 搞到個頭濕曬- -

數學堂 我以經唔想再跟方sir啦- -比D功課小到..跟miss甘仲好 起碼多D功課

中文堂同鍾朗and源傾計...一路傾一路抄野

lunch time肥威成日遲上黎,上左黎又同我地講故仔 講到成1:20- -

生物堂派小測 唉,差三分先合格 其實我本來合格,因為佢話要寫出缺乏維生素既野,我就寫左維生素既功能- -

放學去cut頭髮 我比個髮形師CUT到...我曾經同呢個頭講88 而家又要重拾F.1果個7頭- -

聽日一定比傻仔源笑到面都黃- -



2010 年 4 月 14 日  星期三   陰天


2010-04-14 分類: 未分類

今日7點7先起身- -差幾秒就遲到 好彩姐....

中文堂不斷地抄堂課 抄抄抄!!!

PE堂跑成間學校8個圈,爽呀 有史以黎最OK既一次

數學堂只係上左一堂,今堂講斜率...斜率未姐係tan 唉 呢個課題好廢- -

跟住落去禮堂聽334升學既野,叫我地做測驗 我簡左勁多不適合,最高分係S 得2分

我一定要入到商科!!!因為有得計數^^



2010 年 4 月 13 日  星期二   陰天


2010-04-13 分類: 未分類

今日放完假第一日返學,哈哈 唔洗早會^^要既話又聽一大堆唔明既雞腸

上到班房D人好勤力咁做功課,冇一個係唔做功課- -

由於我由琴晚到而家都冇訓過教,所以今朝我呆下呆下上堂

第一堂係數學堂,係咁多堂之中最精神既堂,因為又可以做數,不過方sir比D數次次都咁容易

生物堂做實驗,玩下玩下又一堂 哈

中文堂黃惠嫻勁嬲,因為勁多人唔做作文- -

英文堂竟然搞肚痛- -但係都要忍

到尹石堂標去WC...返到班房見到尹石大大攞住部攝影機狂影住我地- -

尹石大大仲要影住自己,MISS唔好玩自拍呀!!

放學去左君傲灣食野,慶祝龜仔同西瓜生日- - 其間不斷有人狂影相- -