今日放完假第一日返學,哈哈 唔洗早會^^要既話又聽一大堆唔明既雞腸
上到班房D人好勤力咁做功課,冇一個係唔做功課- -
由於我由琴晚到而家都冇訓過教,所以今朝我呆下呆下上堂
第一堂係數學堂,係咁多堂之中最精神既堂,因為又可以做數,不過方sir比D數次次都咁容易
生物堂做實驗,玩下玩下又一堂 哈
中文堂黃惠嫻勁嬲,因為勁多人唔做作文- -
英文堂竟然搞肚痛- -但係都要忍
到尹石堂標去WC...返到班房見到尹石大大攞住部攝影機狂影住我地- -
尹石大大仲要影住自己,MISS唔好玩自拍呀!!
放學去左君傲灣食野,慶祝龜仔同西瓜生日- - 其間不斷有人狂影相- -
|