今日第一堂中史堂,勁多人唔系度- -
普通話堂李惠蓮睇堂,本身睇得好地地 但係一播歌比我地聽果時 塊面即克黑曬- -
數學堂學真方位角@@ 容易了 功課比我一下子搞掂
英文堂小測,第一次係可以攞到 9/14,感動了 黎明仲講食D咩可以讀好D書 哈哈,有興趣
生物堂冇教過書,叫我地做功課- -
比下面,留個cm啦
今日早會hot hot hot~
英文堂黎明話我百痴仔,好 我忍你
PE堂比我地自由活動,正 我緊係攞藍球打嫁啦...
中文堂對小測,錯別字呢D野真係- -
數學堂本身有4個老師睇堂,但係一睇堂就要走火警- -
搞到下個月再睇多次,數學堂先黎走火警,唔通連個天都唔鍾意我@@
放學TSA,今日係英文 廢事再聽黎明講野啦 訓教算Zzz
放左之後竟然又要走火警,搞到我交唔到飯單囉
放學先黎走火警,唔通連個天都唔鍾意我@@
今朝早要早會了陰公- - 熱到死下死下
數學堂上上下無啦啦彈個書記上黎話要猜人蓉去TSA- -
英文堂做小測 得2分- - 默書得35分- -
生物堂有勁多人去曬考口試,但係勁快返黎- -
中文堂派默書 唉 都唔知咩事囉 93分 -3-
家政堂張D野亂咁室入去個SO皮入面,搞到D咸爆曬出黎- -
放學先知今日TSA原來係數學,正^^