數學堂全班一齊上,呀sir比左份上年既統測卷我地做,我開始怕了 好多唔識做
中文堂派返個file比我地溫,我唔知道D課文講D咩- -
化學堂 葉sir竟然講fucking 唔知咩,比左好多考試貼屎比我地...哈 一定合格啦A_A
石尹堂又攞部攝影機出黎影我地><'
放學本來要補課,我睬佢都傻 同源佢地一打鍾即刻跑出去...
因為唔笑輝好鍾意係未打鍾之前以經企左係課室出面
今日早會熱到死囉-0-'
E Maths堂做三角比既野,,,下星期三考試啦 其待
死人源,又唔同我落去食早餐._.'
音樂堂做果本野,,一路聽音樂 一路做,,, 果D音樂其實係催眠曲
電腦堂做小測同搞返D file,小測合格喎
中文堂鍾朗講我笑個樣成個金魚佬 ok以後盡量唔笑囉
今日唔記得左原來係英文早會-0-
數學堂做方位角應用題@'@有難度 有難度
普通話堂勁多人唔帶書,,,,哈哈 好多人陪我企呀
lunch time真攞命,比人狂折磨 我而家先知咩係叫生不如死啦~
中文堂要背詩,背唔到要留到5點,我唔係好信啦.... 點知真係要留
英文堂狂背手詩,冇上過堂... ha`
放學上返去背,背到4點幾先走得-0-'