| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 10 日 星期一  |
| 2010-05-10 |
分類: 未分類 |
今日天文台又話落雨,點知又冇
今日竟然要做早操,熱到攞命都仲要做-0-'
數學堂對卷,,唔洗講啦 全部錯埋D唔應該錯既野
英文堂對卷,,比源佢地昆左,,我竟然係最低分- -,要請野飲- -
黎明話我好大進步,不過都係唔合格 得40/100
生物堂對卷,有24個人合格,,,當然有我啦^^ 28.5/50
中文堂對卷,黃惠嫻話我地全軍覆沒,我得28.5/100 - -'
化學堂對卷,得7個合格,,我得14/50
lunch time肥尹同肥裝又打架,,,又有午間劇場睇啦
家政堂去mmlc揾食譜,,死肥偉又早退,要我抄埋佢果份
哈哈,,,,miss睇到肥尹D相,,,,,狂整豬嘴 好惡頂- -'
|
| 2010-05-07 |
分類: 未分類 |
今日起身就聽到我夢寐以求既雷聲
返到學校拿拿聲上返去課室溫書....
方sir睇溫習時段,,,唉 終於知道幾多分啦數學
呢個分數我極之不滿,,,,,38/75
地理都ok啦 有幾條唔識..
考英文果時超認真做,,結果得38分 鍾朗又話一定合格 結果輸左一包野飲比我A_A 佢仲低分過我
物理唔洗講啦,,做左MC 後面空曬
我仲知道中史竟然可以全班合格喎^^' |
2010 年 5 月 6 日 星期四  |
| 2010-05-06 |
分類: 未分類 |
好心睇諒下我地啦,要溫書架嗎 仲要早會...
上到課室狂溫化學,,,到考果陣完全唔識-0-最尾果一版全空
考中文都ok啦,,,課文問答我諗全部錯嫁啦
lunch time又有好戲睇啦,一日竟然可以睇人打架2次喎`
中史份卷應該都可以合格既,,,性感D答案錯曬- -我仲抄佢,,,,
英文堂聽下書,,,,如果鍾朗可以合格,,我就比2包野飲比佢,,,,, |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 98 | »
|