| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 4 日 星期二  |
| 2010-05-04 |
分類: 未分類 |
中史堂溫書,留心啦...
普通話堂成堂都貼D工作紙落簿到...
數學堂狂做做做做,希望聽日OK啦
中文堂MISS比我地溫書,但係我冇 在閉目養神
英文堂黎明講左D我個人認為好無聊既野,不如佢同我地溫下書好過啦
放學返歸溫書,溫到6點幾 好在唔同鍾朗佢地溫姐,,,,,,
咁多人一齊溫,結果都係玩多過溫既姐,,,,,
|
2010 年 5 月 3 日 星期一  |
| 2010-05-03 |
分類: 未分類 |
今日早會唔知咩事情囉,做早操- -'
音樂堂又做本書仔,又要聽埋果D死人音樂
中文堂做評估,唔識做喎-0-'
地理堂唔識答問題- -要罰企><
PE堂最攞命,個太陽伯伯係要系果段時間先出黎,熱到...
數學堂不斷地做數,到而家為只,我只係溫左英文同數學,,,,,,
其他科一D都冇溫過.... |
2010 年 4 月 30 日 星期五  |
| 2010-04-30 |
分類: 未分類 |
今日E Maths堂做小測,比我五分鍾做完 呀sir都話我快呀 統測數學份卷得70分?!
音樂堂又唔落去唱歌,又要做果本書
中史堂講國民黨d野,完全唔明白
電腦堂成堂都冇用過電腦,又要汁file
放學早知唔返屋企住,原來今日miss lee生日,我冇去到呀><'
5點補習,哈哈 數學既分數,我個目標係50以上!!!!!!!英文就.....30分啦啦啦......... |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 98 | »
|