..........
yiklong2008
暱稱: 奶奶
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-03
2010-12-02
2010-12-01
2010-11-30
2010-11-25
文章分類
全部 (292)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 292
留言總數: 1621
今日人氣: 6
累積人氣: 9788
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 4 日  星期二   晴天


2010-05-04 分類: 未分類

中史堂溫書,留心啦...

普通話堂成堂都貼D工作紙落簿到...

數學堂狂做做做做,希望聽日OK啦

中文堂MISS比我地溫書,但係我冇 在閉目養神

英文堂黎明講左D我個人認為好無聊既野,不如佢同我地溫下書好過啦

放學返歸溫書,溫到6點幾 好在唔同鍾朗佢地溫姐,,,,,,

咁多人一齊溫,結果都係玩多過溫既姐,,,,,

 



2010 年 5 月 3 日  星期一   晴天


2010-05-03 分類: 未分類

今日早會唔知咩事情囉,做早操- -'

音樂堂又做本書仔,又要聽埋果D死人音樂

中文堂做評估,唔識做喎-0-'

地理堂唔識答問題- -要罰企><

PE堂最攞命,個太陽伯伯係要系果段時間先出黎,熱到...

數學堂不斷地做數,到而家為只,我只係溫左英文同數學,,,,,,

其他科一D都冇溫過....



2010 年 4 月 30 日  星期五   晴天


2010-04-30 分類: 未分類

今日E Maths堂做小測,比我五分鍾做完 呀sir都話我快呀 統測數學份卷得70分?!

音樂堂又唔落去唱歌,又要做果本書

中史堂講國民黨d野,完全唔明白

電腦堂成堂都冇用過電腦,又要汁file

放學早知唔返屋企住,原來今日miss lee生日,我冇去到呀><'

5點補習,哈哈 數學既分數,我個目標係50以上!!!!!!!英文就.....30分啦啦啦.........