| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 13 日 星期四  |
| 2010-05-13 |
分類: 未分類 |
物理堂派卷,,,比我想像中好 12/35
中文堂有C尼尼,豬韻琴,李惠同校長睇堂,,坐曬我後面囉- -
英文堂同肥尹傾計,,,肥尹粒黑會變色嫁,,,,
數學堂教多邊直方圖,,好似係- - 一學就識囉咩事情...
地理堂講關於地球既課題,,,超有興趣聽@@
通識堂派卷,,,好險 25/50 有三個唔合格,最高分到39分- -
TSA坐左個有雀屎既位,,比人排斥囉>.<'
|
2010 年 5 月 12 日 星期三  |
| 2010-05-12 |
分類: 未分類 |
今日見到個天陰陰地,以為唔洗早會- - 點知都係要..
中史堂對卷,,呀sir又話全班合格- - 我竟然係唔合格囉- - 19.5/50
數學堂教直方圖,,,好鬼煩呀 要開始畫圖了- -
中文堂默書,,,次次都100分囉 唔知咩事
英文堂成2堂都唔知講咩,,,,又唔係教書喎- -
生物堂睇白老鼠內臟,,,好嘔呀
放學本來要TSA,但係屍sir攞左D時間黎汁中史D野^^
可以4點55分走人,,,唔洗等到5點囉- -' |
2010 年 5 月 11 日 星期二  |
| 2010-05-11 |
分類: 未分類 |
英文堂黎明攞左D作文簿上黎..我就仲未交,聽日一定要交到比佢- -'
音樂堂對地理卷,,,我31分,源32分,鍾朗33分,,玩野?!
中文堂未做唔曬珠璣- - 413lu~對埋份普通話卷,,得54.5分- -'
地理堂狂汁file,汁到頭都暈埋
PE堂係課室做剪報,,,,亂做比佢算...
數學堂比果D唔知咩咩表搞到頭都大埋.... |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 98 | »
|