| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010-06-24 |
分類: 未分類 |
今日手先考數學,,比左份橙色我,,勁容易 呵呵=]
考緊果時落緊大雨,,,我醒起今日唔記得帶姐- -'
小息鍾朗路出佢真正既樣子,,食緊包都想噴出黎
英文寫作我5分鍾作左成版,,,大家知唔知道點解呢A_A
英文閱讀亂做,,,listen洗唔洗播2次呀T^T'好曬時間姐
見到D包住TSA卷果D野(唔知點講出黎),,,就知道教統局係幾唔環保呢,,,
|
2010 年 6 月 23 日 星期三  |
| 2010-06-23 |
分類: 未分類 |
今日竟然會落雨喎 呵呵=]
比成9個字時間比我地溫TSA,考中文作文,,,
我第一版作左3行,第二版作左半版,,
跟住就訓了 訓訓訓,,,
小息個頭撞到砰長,,超痛囉咩事,,多得果個口臭加體臭超勁果個人囉
閱讀 D ABCD全部亂撞,,,我係A完跟住B,B完跟住C咁做,,
視聽就要真係認真做啦,因為係豬短琴看,,,
放學去文來食野,,,食完野返屋企,,,一陣訓下教先,,,
傻kai源生日快樂^0^' |
2010 年 6 月 22 日 星期二  |
| 2010-06-22 |
分類: 未分類 |
今日一返到學校就比源笑我個頭係少林寺到剪- -'
早會之後上去禮堂做模擬readingand listen
reading全部慢慢地亂做,,,listen聽果手音樂,,真係好聽呀a_a
上到去小息,,小完上數學,,,對返份卷,,,眼訓,,,
跟住係中文TSA,,,攞部PSP出黎玩,,玩左半堂,,爽
放學大食會,,食pizza同薯片,,跟住走人,,,源又話去椰林閣
行到去又話唔食,,,玩野?!搞到比個太陽曬到人間蒸發 |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 98 | »
|