今日又唔洗早會 happy~
數學堂小測,容易啦,一定滿分
英文堂MISS請我地食物提沙@@,,成堂都係講作文-0-'
通識堂比happy講書,,不如比返MISS講啦Zzz
lunch time我坐左舊野,,搞到個屎忽痛到-3-'
中文堂又係講作文-3-' 仲要比我隔離果個玩
生物堂派小測,,很傷心 唔合格,要星期6返學校補測-0-'
放學返屋企眼陣教,6點半去SKW搵郁停同丁俊哥佢地,,又話去打邊爐,結果去左食魚蛋面-0-'
從此以後之後我都唔會唔會上郁停屋企,,都唔知行左幾耐Zzz
11點等到女人黎,去銅鑼灣食野,食完返TKO搵呀餅
早知唔去,,同佢地係到行黎行去,,無聊Zzz
3點9返到屋企,沖涼訓教~ |