| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 9 日 星期四  |
| 2010-09-09 |
分類: 未分類 |
今日早會完左之後級檢閱,,,熱~
上到班房油如操場,,通識堂又係睇一陣片,我連功課都唔記得交-3-'
生物堂呆呆呆,,呆完 以,完來以經上完堂啦-3-'
中文堂我頂唔住啦,,咩咩說明方法呀-3-'到12:30同MISS講早退啦
跟住返左屋企沖涼and換三,,跟住去左醫院,,
冇高過亦都冇重過囉-3-' 唔通我以經冇得再高T^T'
|
2010 年 9 月 8 日 星期三  |
| 2010-09-08 |
分類: 未分類 |
企財堂唔知咩事個鼻好唔聽話,狂流鼻水囉-3-'
中文堂講咩咩說明-0-'
數學堂派小測,,10分-3-' 今堂再黎多個小測,,一定要係10分!!!
食飯落左去圖書館做閱讀報告,,,
英文堂默月份同星期幾-3-' ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
通識堂睇快樂是什麼,,好似係-3-'
放學去剪頭髮,,同個髮型師講.我想剪個清爽D既髮型,,爽 |
2010 年 9 月 7 日 星期二  |
| 2010-09-07 |
分類: 未分類 |
早會好暈,係熱到頭都暈
數學堂小測,,應該有9分,,個小測咁易D人都話難-3-'
英文listen劉子健講野真搞笑,,kai
企財開始眼訓啦,,頂硬上啦
食飯同鍾朗玩,哈哈 次次都玩到汗流浹背^^
音樂堂真係唔上好過上,D音樂十分之好聽呀
班主任堂做功課,,數學有一位高人出現!!囉肉升,勁野呀
返到屋企做功課,,哈哈 回復F.1既生活,,做功課做到死死下 |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 98 | »
|