| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
| 2010-06-30 |
分類: 未分類 |
今日返到學校見到成班人企曬係度,,,原來係遲到- -'
跟住就行返去隊到,,,上去禮堂果時狂比細孖話可唔可以幫我做一件光榮既事- -'
果個咩咩比賽悶到嘔,,,早知唔上去幫手,,文英比左張暑期時間表我- -' 要我8月25返學校汁簿- -'
跟住個書記無啦啦打返去我屋企,話我冇返學-3-'要我同佢解釋返囉
個常識比賽d題目kai到好可憐,,,條友仲講早晨囉-3-'
放學本來同源佢地去食飯,,但係我個身極臭,,,所以都係唔去啦:)
|
2010 年 6 月 28 日 星期一  |
| 2010-06-28 |
分類: 未分類 |
今日唔洗早會,,拿拿聲上返課室涼風扇
對數學卷果時比我地傾計,,,無同我地對過,,因為之前對左,,,
對中文卷先最興奮,,卷一53/100 寫作54/100 0聽13.5/50 口試5/16
對英文卷果時真係唔想睇個分,,,卷一23/100 寫作6/100 0聽22/100
跟住落禮堂對通識,,,唉 53/100 係就合格 不過分數極低-3-'
聽日唔知要唔要返呢????? |
2010 年 6 月 25 日 星期五  |
| 2010-06-25 |
分類: 未分類 |
今日 今日終於派卷啦
第一份係生物,,40.5/100,,我都冇溫過書都有呢個成績,,,早知我就溫書啦
第二份係中史,,,預左衰,,37/100
第三份係我最有信心合格既一科 化學,,點知得36/100,,,我多人20幾分囉- -'
第四份都係我最有信心既科目 物理,,,但係可以衰到咁20/75,,,,食屎啦
第五份係電腦,,,本來得22分,,,但係呀sir改小左一部份,,,所以係31/100
第六份係我最鍾意既科目 地理,,,我真係接受唔到囉,53/100 我預期要有60以上嫁><
第七份係普通話,,OK啦 70/120,不過好多人都係80幾分- -' 好低分呀
放學去左我朋友屋企打機,,,超人 我鍾意呀A_A |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 98 | »
|