| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 3 日 星期四  |
| 2010-06-03 |
分類: 未分類 |
今日雖然冇落雨,,但係都唔洗早會喎^^
數學堂方sir冇返,,,狂做果份數學卷,,,跟住睇下報紙
音樂堂自選表演,,,我唱友共情,,,好唔好聽呢~
中史堂講日本仔屠殺支那人,,,WO 正到爆
lunch time落去買野食,,,比人狂打尖
電腦堂比青蛙攞走曬我D野- -' 成堂都唔洗用電腦- -'
中文堂做評估,,抄傻仔源啦...
放學即克去我幾日都買唔到蛋糕果間面包掂,,,今日終於可以 可以買到啦
|
2010 年 6 月 2 日 星期三  |
| 2010-06-02 |
分類: 未分類 |
今日天公造美,,,所以唔洗早會,,,
班主任堂落去禮堂睇咩咩比賽,,,悶到死
數學堂做小測,,,不知所謂,,,容易到呢,,,
視藝堂要碌野,,,我挑幅挑左勁小- -'
小息比人踢爆左我舊陶泥,,,早知等我黎踢啦
英文堂黎明比芝嘩嘩勁鬧,,,低你死,,上堂冇曬表情,,,
普通話堂口試,,我做方sir比我地做上年果份數學卷,,,超難做- -'不過有意思,有意思@@
放學比黎明留左,,講作文D野,,,早知我走人,我D蛋糕比人買曬- -'
|
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
| 2010-06-01 |
分類: 未分類 |
今日個早會勁眼訓- -,,,
物理堂同鍾朗鬥影,,,,今日收穫真多A_A'
中文堂黃惠嫻比曬考試既課文問答我地,,,星期日我一定死背!!!
英文堂勁無聊,,,聽佢講都廢嫁,,,,
數學堂做工作紙,,,好疲累,,
lunch time今個月冇訂飯,,要落去買野食,,,最憎排隊- -'
地理堂連續3個小測,,,想出貓,,但係miss行黎行去- -'
通識堂比我地溫書,,,,我就狂影人,,,,我狂張D相sand比人A_A'
放學補習,,,英文果2份主打溫得7788,,但係化學就T T' |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 98 | »
|