| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010-05-20 |
分類: 未分類 |
今日終於難得有一日唔洗早會,,,感動
普通話堂口試,,,讀得超快,,,1分鍾讀曬4條,,,
數學堂呀sir又話校長睇堂,,,點知得個茄里啡睇- -'仲要坐埋我個位-0-'
英文堂2堂狂同源傾計,,,爽呀
生物堂OK啦,,,,對人體內臟十分之有興趣A_A'
TSA先正,,,黎明發火,佢做左2次鐵沙掌拍枱,話唔知點教我地,跟住佢就自己走左出班房,,
D人落去揾返佢,,,話雙數班D人走得,,,單數要留低- -'
7點幾同鍾朗去買有度數既未鏡,,,8黠幾同開少,毛毛,源同呀餅仲有C班D人
游水,,,熱到咁去游水真係爽,,,哈哈 雞雞鬥唔過我既自由式,,,唉 我游得太快了
游完又去寶琳M記食野,,,全加大再加多杯物船風,,,飽曬
跟住同成班人返屋企...佢地係度玩野,,話後面有鬼,,,跟住我地狂跑,,D小朋友比我地嚇左^^'
|
| 2010-05-19 |
分類: 未分類 |
今日早會熱到飛起,,,,中國象棋個宣佈咁耐
英文堂極為無聊,,叫我地聽日一定要帶書- -'
音樂堂做筆試,,,全部都識- -'
中文堂勁無聊,,,成堂都係貼D剪報落簿到,,,
PE堂熱到死,,,狂入WC洗面,,超涼^^'
數學堂上左一堂,,跟住果堂睇怪談,睇咩野呀- -教書仲好啦,,,而家都仲
未教到算術平均數- -' 放學同源去剪頭髮,,但係果時落大雨- -' |
2010 年 5 月 18 日 星期二  |
| 2010-05-18 |
分類: 未分類 |
數學堂做直方圖做到好厭了- -'
英文堂黎明早退,,,芝嘩嘩叫我地自修,,我問源借本西遊記黎睇..
生物堂講牙齒,,,,好怕生智慧齒呀- -'
化學堂做電子圖,,到而家都係一個都唔識畫- -'
石尹堂同源傾計,,,我都唔知原來大考係有口試- -
仲要中文考先囉,,,咩事情呀>.< |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 98 | »
|