| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 17 日 星期一  |
| 2010-05-17 |
分類: 未分類 |
今日咩日子呀 仲做早操- - 都kaikai地嫁- -
E Maths堂又要畫圖 煩>.<'
音樂堂畫畫,聽果手音樂,,,就要發揮我既藝術啦!!!
中史堂比呀sir發現我有D野未釘龍,,佢勁大聲講(李亦朗!!!!)果時發覺夢嫁嗎,,嚇親朕
lunch time比太監捉左我同佢做功課- -' 算了 見係數學炸,,,
電腦堂統測,,,我唔小心山左個野,,,搞到得返5分鍾做,,,,唉
TSA呀sir狂係度玩野,,肥SO大叫一句(X你老母),,呀sir話(邊個問候我娘親),,,呀餅話佢(你係唔係hi 手然大左呀)
成個TSA都笑到我肚痛,,5點4先走到,,,
|
| 刺激既一日 |
分類: 未分類 |
今朝6點幾起身,,,洗頭and換衫,,
7點幾同呀媽同呀爸去西貢食早餐
跟住等上船,,去左幾個地方,,
到左12點幾食飯,,,食完飯坐船出去海中心
D浪勁大- -' 成架船遙黎遙去,,D海水入曬成架船到- -'
我上返岸果時成個人好似仲坐緊船咁,,,仲係覺得遙黎遙去果種感覺- -' |
2010 年 5 月 14 日 星期五  |
| 2010-05-14 |
分類: 未分類 |
今日終於唔洗早會啦^^上到去聽芝嘩嘩講簡科D野
文商,,,等我呀!!!!
數學堂比工作紙我地做,,,做完就落堂- -今堂好無聊下- -
視藝堂張舊疏泥上色,,,上到成舊屎咁....
普通話堂急尿急到死,,,,仲要讀埋D字先可以WC- -'
落去413上堂果時鍾朗同源笑我個牛奶袋- -'話我成個傻仔- -
英文堂唔記做功課,,,拿拿聲做返...好彩做得曬^^
放學413,,,抄篇死人文抄到手殘,,,
頭先去左游水,,,話就話游水,,實際上係去玩水- -'
肥尹D肥豬肉好正,,,跟住行去寶琳諗住去打兵兵波,,但係冇位- -
跟住又去左寶琳間M記食野- -' 跟住同源and餅返歸... |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 98 | »
|