| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 26 日 星期三  |
| 2010-05-26 |
分類: 未分類 |
今日E Maths堂教新課題,,,,唔記得叫咩名- -'
音樂堂自選表演,,,抽唔中我,,,鍾朗唱歌好好聽呀,,,成日望向女仔果邊
英文listen芝嘩嘩同我地講F.4 D野,,,,驚驚啦~
lunch time落一落去買野,,,,個身即克標汗囉- -'
電腦堂教燒碟,,,,明白~
跟住落去禮堂聽講坐,,,文英比我攞D班相,,,唔該盧逸祺借隻手指!!!
31號既講坐係性教育A_A'
放學同鍾朗佢地去買家政D材料,,,聽日考試 怕怕>.<
|
2010 年 5 月 25 日 星期二  |
| 2010-05-25 |
分類: 未分類 |
今日早會完上左去禮堂聽野,,,,企曬起身聽佢唱歌@@難得一見...
數學堂教中位數同眾數....OK啦..
視藝堂挑野,,,,挑完D野狂扔傻仔源
化學堂做上年份卷,多謝曬葉sir講左果5個英文,,,,
普通話堂口頭演講,,,,我講完miss話我準備得好好^^'我講D普通話勁似崔世安囉-0-'
英文堂黎明出去比黎明鬧,,,我不斷哦哦哦`過左陣又讚我- -'唉
佢到而家都仲未知道我叫咩名,,,你話死唔死- -'
放學補習,,,,多得大雄幫我補補化學,,,而家終於明小小啦^^'
好啦,,,,成績表今日派左,,,,
科目 分數 科目名次
中文 95/300 163/181
英文 93/300 128/181
數學 151/300 129/181
通識 50/100 156/181
物理 34/100 112/181
生物 57/100 109/181
化學 28/100 152/181
中史 39/100 168/181
地理 62/100 114/181
普通話 55/100 127/181
平均分:41.50 名次:27/38進步左啦^^' |
2010 年 5 月 24 日 星期一  |
| 2010-05-24 |
分類: 未分類 |
今日早會唔算熱,,,但係要做早操...
中文堂作文,,,一係唔作 一作就要作得好,,,
英文堂睇堂,,黎明要我地11回落到去7B班房,,,
數學堂而家先教平均數,,,,shit~~
lunch time鍾朗同源玩髮泥,,,2個即時變左80年代貓王 笑到肚痛
通識堂2堂都係抄野,,,點解通識咁多野抄嫁T^T'
放學去3C謄文,,,我放左本野去黎明張枱,等左成個鍾都未改到我
D人又狂打尖,,,好嬲呀 5點幾返屋企,,,話知佢聽日鬧我,,,
本來想同輝哥佢地去游水,,但係鍾朗同源唔去,,,,
留個cm比我呢個可憐奶啦 |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 98 | »
|