琴晚再去動漫節,,,諗住去到有得買cso d野啦-3-'
點知又賣曬,真黑仔,但係巨商d野仲有得賣囉-3-
跟住就走去天下到買GEM本寫真同埋頸鏈,,yoyo~
跟住就行行行,,行到8點半走人,,,行左幾條街先去到味千-3-
食完又話返幾條街去地鐵站-3-
今日4點幾起身,源又話5點要起身,但係我早左.,,
佢打黎話6點9係地鐵站到等,,點知佢講錯左,原來係5點9等-3-'
6點幾去到會展出面,,以經排到天橋果度囉咩事情,,7,8點仲排
9點我同源冇買飛,等D人賣飛,等呀等,等到成10點先買得-3-'
入到去打仗咁,,即克排爛橙條隊,,由10點幾排到2點幾,,勁唔勁先
排到去櫃位果度,,好似比人清曬倉咁-3-'算
跟住就叫源買左頂冬菇帽,,下次放上facebook,,
聽日我一定要再去多次動漫節呀!!!!
今日返到學校係維地溫左陣書,,,打鍾就上去禮堂
上到去以經派緊卷-3-' 一打開份卷,,,嘩正 真係有D題目同期終考果份一樣,,只不過係改左+ - 號姐...
由頭做到落尾,,,冇一條難到我 哈哈,,,MC我琴日狂番做,,,D答案我都記得曬-3-
咁次一定冇90分都有80啦掛分-3-' 佢果park MC真係比份填A B C D果份我地- -'
洗唔洗呀,,好彩我有帶鉛筆,,朕不愧係數學天才~