| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 11 日 星期五  |
| 2010-06-11 |
分類: 未分類 |
今日冇落雨,,,所以要早會,,超焗,,,
上到去禮堂個冷汽開到勁大,,,涼呀A_A
中史死左,,,勁多唔識,,一題值8分既54運動果題,,好似係,,,一個字都冇寫..
後面D知料題勁難,,,孫中山真名我寫左孫逸,,,點知係錯嫁- -'
英文作文,,5分鍾做曬前面D題目,,,10分鍾作曬篇文,,,得3行,,,
都唔知篇野想我作D咩,,,我以為4幅圖簡一幅黎作- -'點知.....唉
|
2010 年 6 月 10 日 星期四  |
| 2010-06-10 |
分類: 未分類 |
今日朝早落勁大雨,,,我鍾意呀~
化學OK啦,,,估唔到認真溫下,,,考試果時真係可以識咁多- -'
中文口試個人短講,,我講左20秒,,極速講完,,,我諗魚蛋見到我
講得咁快,,一定會嚇親A_A' 小組討論唔知咩事,,,自己狂係度傻笑,,,
都唔知幾多人比我感染左,,,一路講一路笑,,,,
考完落去圖書館等,,,極極極無聊,,,
跟住落禮堂考英文口試,,我以為排得月前就會考先,,,好善慕肥裝囉>.<
黠知係最後開始先- -'個MISS極為可惡,,,問佢去唔去得WC佢唔應我,,,
揾人出去考果時叫曬我前面同後面D人出去考- -'搞到我要12點9幾考到,,,
姐係最後果批,,好彩唔係旋旋考我姐,,,係公仔面考我,,,個人短講講左1分10秒到,,,
小組討論一D都冇講過,,,陳嘉欣全程講曬,,,估唔到佢英文咁鬼勁囉
|
2010 年 6 月 9 日 星期三  |
| 2010-06-09 |
分類: 未分類 |
今日唔洗早會,,,直接上禮堂,,,
上到禮堂溫書,,,通識,,,好易姐,,,全部識做
但係英文果到調轉曬- -'考考下果時大葉黎揾我- -'
叫我小息果時揾佢,,,我去教員室叫佢出黎,,,叫條聽到都當聽唔到- -'
係唔係玩野?英文listen幾版空曬,,,因為我果時諗緊其他野- -'
英文卷一十分之差,,,黎明sir very sorry,,,放學補習,,,
狂溫化學,,,希望合格啦``` |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 98 | »
|