| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 21 日 星期一  |
| 2010-06-21 |
分類: 未分類 |
今日第一節TSA係中文,要作文- -'搞到我睇唔到漫畫- -'
第二節係數學,,,以經唔記得曬D數點計- -'比成個鍾我地做- -
小息狂影肥尹,,,今日收獲真係豐富啦A_A
第三節係英文,,,本來想攞部PSP出黎玩,,但係MISS成日周圍行- -'
放學比鍾朗拉埋我去剪頭髮,,而家好似光頭仔
|
2010 年 6 月 20 日 星期日  |
| 2010-06-20 |
分類: 未分類 |
今日3點9落去OK等鍾朗同源,,
跟住去維港遊行,,,一去到見到勁多人
不過果時真係熱到..
不斷有人狂講錨,,,好鬼正,,,
一路行一路大叫,,起錨,起錨,起錨!!!
行到6點幾,,,跟住去寶琳食元綠,,
叫到成枱都係壽司,,食到爆肚,,,
9點幾行返屋企,,, |
2010 年 6 月 18 日 星期五  |
| 2010-06-18 |
分類: 未分類 |
今日返學校補TSA,,,
第一節係中文,,,悶到死,,冇人聽呀sir講野,,,一知我帶本漫畫返去- -'
第二節係英文,,,黎明sir去左C班,,,揾個唔知咩名既miss黎,,,勁嘈- -'
第三節係數學,,,派數學卷,,,MC 25/45=55分
卷一,,要黎既始終要黎,,,37/100 全班得4個合格- -' 最高分好似係肥尹,,68分- -'
放學同呀哥去黃金整PSP,,,,比條友極速搞掂._.' |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 98 | »
|