今朝起身開電視睇睇,,o no 8號都冇個,仲係3號囉-0-'
只有返到學校呆下呆下,仲以為唔洗返 唉
中文堂好悶,,唔想再上啦 堂堂都係狂抄野
生物堂小測,,測左8個字,,希望合格啦
數學堂教二次公識,,背熟啦 x=-b+-開方b-4ac除2a
企財教結帳咩咩-3-' 仲麻煩好多啦
英文堂默書,,今次冇90都有80呀!!派作文MISS話我離題
再作過一篇比佢-0-' 放學果時點解忽然凍左咁多嫁-0-'
今日早會竟然做早操
跟住上左禮堂聽講坐,悶到冇朋友
英文堂派默書,42/100 女仔全部合格-0-' 不過一定係10個有9個都係出貓
通識堂睇片,千其唔好係強國到報旅行團呀~
企財派小測,24/33 差小小就係頭6名啦
lunch time狂做生物,,生物堂派答案囉-0-'
做得咁辛苦,,早知就等答案啦
中文堂悶到暈,做果份仲合能力練習Zzz
通識堂笑死,低最工資$50 係既話就正啦
生物堂派小測 接受唔到囉 9/14 攞多一分就唔洗改正囉T^T
中文堂次次問書我都發緊夢-3-' 我竟然會答光合作用-3- 低比人笑- -'
lunch time比葉sir抽我水,,,,英文堂講各科既英文-3-'
PE堂跑9分鍾,,由陽間穿過陰間 不斷來回,,熱到暈
放左學冇去到面試,,返左屋企換三 沖涼,
坐巴士去深水步,,真係黑,落車果時先發覺自己踩住一舊香口膠-3-'