中文堂悶悶悶,,成堂講出師表果課Zzz
生物堂小測,,有2個分唔清-3-'要抄動脈同靜脈個表2次-3-'
5,6堂本來係數學堂,但係要落去聽個垃圾講座,眼訓到..
釣魚台關我鬼事咩,,釣魚台真係害人不淺,,搞到我冇左2堂數學
企財講果份練習一,,哈 OK容易做啦-3-'
英文堂派返份小測,差小小就合格-3-'15/40
星期一又要補測返英文同企財-3-'想死啦..
聽日生日啦,,呵呵
早會完要留係操場-3-' 又要寫9月份我做到咩咩-3-'
成留班主任堂都係操場到企-3-'
英文堂做本Spelling做到想死-3-'
通識堂做作文Zzz,,例牌:抄書算
企財派小測,On Shit,,8/23 星期一要留堂補測-0-'
lunch time MISS比左張祝我生日快樂既卡-0-'
生物堂血管,,大動脈同大靜脈@@
中文堂見到曱甴笑個樣我都忍唔住笑-0-'
通識堂我都唔明MISS點解自己唔教,係要搵D同學教
生物堂講血液既成份,跟住就黎個小測,,11/17 -3-'
中文堂呀麗冇返,睇圍城,個代課MISS聽到套片有勁多粗口都唔理 好野
英文堂講N,V adj,,仲話每個day B都要留9個字黎溫oral -0-'
PE堂做打籃球果時隻耳食波餅,痛>~<'