企財堂又唔派返個小測-3-' 想斬死佢呀
中文堂派左默書,盧加欣睇我就有40幾分,我自己得32分>_< ps.50分滿分
數學堂派小測,8/10 今堂教配方法,麻麻地識啦
lunch time完左之後雲姐黎叫我地落去禮堂-3-
上返去課室上英文堂,,默書出唔到貓-3-' 但係其他人出貓功力係我之上-3-'
通識堂做一張工作紙,做呀做呀 寫左成版字就落堂lu~
數學今堂教左D咩-3-'唔記得左
英文listen真好笑,,劉子健真有趣
企財小測,,驚死我啦 以為好難,但係竟然咁容易-3-'
音樂堂聽音樂Zzz,,,隔離果個女鎮全成日係度笑,又唔知佢笑咩喎
班主任堂落左操場睇籃球 4D對4E,,,狂同鍾朗傾計
今日數學堂終於開始教一元2次啦,,等左好耐啦
英文堂做中文暑期作業,,問左happy,原來佢真係會睇你做成點-3-'
通識堂分組唔知做咩-3-'
中文堂默書,總分寫係咩黎嫁-3-
生物堂去左415睇豬肺,,,似豆腐,似啫哩-3-'
完全文唔到D臭味,,但係真係幾核突下