今日早會竟然無聊到講校歌當中既意義-3-'
數學堂派小測,無奈囉 6/10 攞唔到滿分囉 接受唔到囉
生物堂小測,,呢次死得 記唔到-3-' 又唔知要抄幾多次啦
中文堂講正確同錯誤,,做0聽得 3/23 全部唔識做-3-
食飯過去揾鍾朗叫佢借本暑期作業黎,點知又要我同佢放學去玩-3-
明知我好忙嫁嗎,仲有時間去玩-3-' 我唔問佢借啦
英文堂成堂做數學,,因為太多數啦,,一定要係英文堂解決!!!
今朝7點幾起左身,,見到個天好陰
睇黎天公都幾識時候做美喎
12去鍾朗樓下等佢,,一齊去地鐵站
去到9龍灣見到去mage box既專車果條隊,,見到即刻飛的
哈哈,,傻仔源,,算你今日唔好彩啦
去到K房一定要簡曬我D飲歌啦
點知我點左成個鍾都未到我囉-3-' 原本有人點左成20幾手歌-3-'
想睇相既去我facebook啦,,留cm,,唔該曬~
今日又比天文台耍,,又話落雨 唉
第一節去左禮堂聽野,,有冇人可以話返比我聽個講座係關於D咩嫁-3-'
跟住上英文堂,,哇,QUIZ測月份同星期幾都可以廢成咁-3-'
通識堂MISS話鍾意文靜既學生,,跟住輝gor指我出黎,,唉 我D fans咁快推舉我出黎^^'
會計MISS再講多次資產=資本+負債果條識,,終於明白啦
中文堂悶到想死,,聽陳恩聖講鬼故,哈 我懷疑佢見到果隻青面鬼,,係一個呵屎呵到面青既女子
放學返屋企訓教~ZzzZzzZzzZzz