| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 6 日 星期一  |
| 2010-09-06 |
分類: 未分類 |
今日早會以經夠熱,仲要做埋早操,,會人間蒸發嫁
數學堂我溫過同做過根識,葉sir竟然話係非基礎部份唔教-3-
跳左去講複數-3-' 算,雖然我唔明
英文堂做工作紙,,講就講到,,但係做落就真係難啦-3-'
小息去揾鍾朗,,條友仔竟然抄緊暑期作業-3-'
通識堂個miss講野好似機械人,,又要自備筆記簿
中文堂問書唔識要罰企,,咁仲好,廢事坐到個屎忽都濕曬
生物堂講爆肺,,笑了
|
2010 年 9 月 3 日 星期五  |
| 2010-09-03 |
分類: 未分類 |
今日終於落雨,唔洗咁焗啦~
上到去溫下企財要問書既範圍,,第一二堂落左去禮堂聽尹佬講野
跟住上生物堂,,好0靜,,靜到冇朋友,,,小測個圖,,15/16-3-' 我果時諗緊係軟骨環定係支氣管,,,原來係支氣管-3-
數學堂葉sir好遲先黎,,黎到又好快咁走左,,今堂教左D咩?! 佢比果張工作紙神速做完
今日終於買到野食,,,食完上返去同女人傾下佢生日果日點搞
企財悶悶悶到嘔,,,miss講野好慢好慢Zzzz
英文堂仲悶,,成堂都好似開簿整file,,,ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz |
2010 年 9 月 2 日 星期四  |
| 2010-09-02 |
分類: 未分類 |
今日7點8先起身-3-'差D遲到,,返到學校以經打鍾 呼~
早會又熱又焗,仲要聽果3條友分享-3-'攞命
上到課室調位,,同盧嘉茵坐-0-'後面係happy,,佢隔離係輝gor,,嘈嘈嘈嘈嘈
企財堂小D精力都唔得,,如果一個答唔到,成行要補答,補答唔到成行要罰抄?!什麼道理黎?!
食飯落去諗住買野食,,見到條隊即克吊頭走-3-'
生物堂先知道得3個人入到電腦-3-'
中文堂睇朗誦既片,,,放學等埋鍾朗影學生相,走果時見到文英,,佢想我幫手整學生證-3-,,但係我要入數,唉
好可惜啦,,幫佢唔到啦~ |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 98 | »
|