| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 10 月 18 日 星期一  |
| 2010-10-18 |
分類: 未分類 |
今日早會講咩咩禮貌-3-'我入到學校都唔記得同校長打招呼-3-'
班主任堂MISS用曬成堂講10條禮貌,,,
英文堂問生字,,,好彩問唔到我姐
通識堂2堂都係做份堂課,,抄書抄書
企財MISS自己又唔同我地改,,要我地自己改
生物堂講植物既細胞,,發覺呢課有D容易^^
中文堂做閱讀小測,,複製人,,發覺閱讀既能力太廢啦-3-'
就連平時訓教既happy都識做,,,
|
2010 年 10 月 15 日 星期五  |
| 2010-10-15 |
分類: 未分類 |
今朝唔洗早會XD 上到課室做下功課先,,,
通識堂2堂差唔多都係睇片,睇居屋同公屋果D片
生物堂派返份小測,,WO 下星期6有好多人可以陪我啦 小測15.5/37
中文堂講綜合練習Zzz,,,西港?下環?
lunch time成班人圍住我部電話睇相囉-0-'剛剛劉慧儀就入黎,,差D比佢收左部手機,,呼~
英文堂,,而家先知道MISS HON用facebook係做咩,,,就係用我地D相黎做教學用途-3-'
PE堂冇帶三,,,要幫手做野,,下次都係帶三上堂啦
6點幾雞骨打比我,,拿拿聲標過去將中搵佢地,,去丁碌林狂食,,,
食完之後去左網吧到打機,,打打下無啦啦查牌,,搞到我個爆爆王輸曬
D警察仲惡過D老師-3-' 我又唔記得帶身分證囉-0-'搞左勁耐D警察先至走-0-'
12點幾同肥so and呀餅返歸,,累啦,,,訓教先 |
2010 年 10 月 14 日 星期四  |
| 2010-10-14 |
分類: 未分類 |
企財堂成堂都做份練習7,,太容易啦,,但係數量太多
中文堂講聽日小組討論既野,,我竟然係第一組囉-0-' 同MISS講我聽日要補習,哈
數學堂終於講曬二元一次啦,,,做總複習做到想死-3-'
英文堂派份UT,,21/67 講果份野果時好多人都訓曬教囉咩事情-3-'
講完份野MISS HON就搵人係星期2上早會台玩馬榴戲-3-'
通識堂勁多人落曬去社員大會,,比我地做功課,,可以攞返$100@@ 打死都唔比呀媽睇到張通告
聽日點都唔上PE堂嫁啦,,上完之後唔洗去halloween@@ |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 98 | »
|