| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 13 日 星期三  |
| 2010-10-13 |
分類: 未分類 |
今日早會又要熱返啦-3-'數學堂補測,,好迷網,,4分都唔知有冇
英文listen講返篇作文,,今堂做D練習好低能-3-'
企財發覺第3課超容易,,小測一定好高分姐^^'
音樂堂MISS朱冇返,,尹sir帶左我地去圖書館睇書,,習慣去到圖書館一定簡人體黎體
睇左1堂去返課室,,做功課,,數學D文字體做到頭痛-3-'
班主任堂派默書,,67/100 做完改正搞掂個file,,今日終於唔洗比人留啦 呼~
|
2010 年 10 月 12 日 星期二  |
| 2010-10-12 |
分類: 未分類 |
數學堂派小測,,唉 第一次係衰到咁,3/10 唉唉唉
英文堂2堂都溫中文同生物,,哈哈
通識堂以為叫出去講書-3-'點知又唔洗 呵呵
中文堂默三字經,,中文唔係我拿手既科目,,所以,,,
生物堂用左一堂黎小測,,第一版以為要寫紅血球果D,,睇清楚D原來係問咩野血管
拿拿聲圖左佢,,寫返動脈,,小完測比我地做功課同比套片我地睇Zzz
放學補測企財,,劉慧儀冇上黎睇住我地,,我地就狂抄答案,,4點11落去教員室比張測驗佢 |
2010 年 10 月 11 日 星期一  |
| 2010-10-11 |
分類: 未分類 |
今日好彩個天落雨,,唔洗早會,,拿拿聲上到課室做功課
中文堂呀,,就黎講曬成課書啦,,到底篇課文講緊咩嫁
生物堂比柯小姐聊我傾計,,加埋前面果個呂鎮全既煩人功力影響,,搞到成堂都聽唔到書-0-'
數學堂唔記得冊黑板,,葉sir要我冊埋聽日T^T'派小測 9/10 今堂終於搞返清小小既文字體啦
lunch time完左果時個肚勁痛-3-' 9秒9跑去WC爆炸,,爆左唔夠3分鍾就極速跑返課室,,好彩劉慧儀見我唔到姐
企彩堂教銷貸咩咩表,,第一個小息交左功課,,但係比劉慧儀老屈我,,算 留半個鍾
英文堂做UT,,做測驗就一定要出貓嫁啦,,但係一定唔合格嫁啦
放學要留係班房上英文oral囉-3-' 放左之後搞埋個中文file
一路留,,發覺比劉慧儀留果D人走曬,,得我一個ON居居咁留-3-'
而家D老師日日都好似爭住黎堂留-3-' 冇留到D人會去曬413同一封警告信 呵呵
聽日就要留企彩啦,,,陰公 |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 98 | »
|